Op til 20 års garanti
Med vores filosofi om kvalitet, valg af materialer og fokus på detaljer følger vores garanti. Vi giver dig op til 20 års garanti på vores møbler, brusere, brusekabiner og brusevægge. Der gælder fem års garanti på vores håndklædetørrer, badekar, armaturer og toiletter. En fordel for dig som kunde, der gør købet endnu mere sikkert. Produktgarantierne gælder for produkter købt efter 1/2 2021.
20 års garanti
Materialegaranti på 20 år gælder kabinet, skuffer, beslag, hængsler, metalplader, aluminium. Garanti i tilfælde af fabrikationsfejl, forudsat at montering er udført efter vores monteringvejledning og at vedligeholdelsesanvisningen er fulgt. Defekte dele udskiftes med det samme eller med et tilsvarende produkt fra det nuværende sortiment. Eventuelle installationsomkostninger refunderes ikke.
5 års garanti
Materialegaranti på 5 år henviser til blandt andet badekar, håndklædetørrer, håndvaske, toiletter, vandhaner, tilbehør mv. Garantierne gælder ved fabrikationsfejl, forudsat at montering er udført efter vores monteringvejledning og at vedligeholdelsesanvisningen er fulgt. Defekte dele udskiftes med det samme eller med et tilsvarende produkt fra det nuværende sortiment. Eventuelle installationsomkostninger refunderes ikke.
Garantien omfatter ikke
Garantien gælder ikke i tilfælde af skade eller defekter forårsaget af ydre påvirkninger, normal slitage, forkert brug, forkert rengøring. Garantien gælder ikke ved stød, ridser eller slitage forårsaget af forkert montering eller lignende. Garantien dækker heller ikke komponenter, der er forbrugsvarer. Garantien dækker ikke omkostninger for tredjemand, ej heller omkostninger til andet end det leverede produkt.
Garantien omfatter derfor
som eksempel ikke:
- El-komponenter (belysning, transformatorer m.m.)
- Vandlås og afløb
- Tætnings-, magnet- og glidelister til bad
- Keramiske tætninger til armaturer
Ved reklamation-
og garanti
Hvis din sag vedrører et produkt, skal du kontakte den forhandler, hos hvem du har købt dit produkt. Gælder det produkter i en nykøbt bolig, skal du anmelde fejlen til den, du har købt boligen af fx husproducent, boligselskab mv.
Hvis vi sender en servicetekniker ud for at behandle en klage eller garantisag, og det viser sig, at der ikke er nogen produkt- eller garantifejl, vil de faktiske omkostninger blive opkrævet.
Husk at gemme kvitteringer/fakturaer for købte produkter, da dette er påkrævet for at vi kan behandle reklamationer og garantisager og vedhæft gerne billeder for at lette sagsbehandlingen.